//
هم‌اکنون می‌خوانید...
وبلاگ

احتمال اعدام ریحانه جباری تا ساعاتی دیگر

متحد و یکصدا برای جلوگیری از اعدام ریحانه جباری متحد شویم این خبر را در همه جا ارسال کنیم تا همگان آگاه شوند

برگرفته از صفحه فسبوک شعله پاکروان مادر ریحانه جباری

امروز حوالی ظهر ریحانه زنگ زد : گفت منو صدا زدن برای اجرای حکم .

گفتم غیر ممکنه . دیروز وکیل اونجا بوده و پرونده ی تو در دادستانیه . گفت من نمیدونم حرف تو رو باور کنم یا حرف اینا رو . گفتم حرف من بر مبنای چیزیه که مراجع قانونی اعلام کرده ن . تو مختاری هر کدوم رو میخوای باور کن . حدود ساعت دو مجددا زنگ زد .

گفت مامان جان مراجع قانونی ، هر کس که بوده دروغ گفته به تو زن بی پناه . الان به من دستبند زده ن و ماشینی دم در منتظره تا منو ببرن برای اجرای حکم . این که میبینی بهت زنگ زدم به خاطر اینه که مامور همراهم دلش نیومد بدون خداحافظی از تو منو ببره .

مامان جان خداحافظ . منو دارن میبرن زندان رجایی شهر . فردا صبح زود همه دردا برای من تموم میشه . حیف که نمیتونم درد تو رو کم کن . صبوری کن .

ما به دنیای دیگه اعتقاد داریم . تو دنیای باقی میبینمت و دیگه هرگز ازت جدا نمیشم . چون جدا شدن از تو سخت ترین کاریه که تو دنیا میشه انجام داد .

——————————————
یک عالم تلفن زدم . به هر کس که فکرشو بکنی . دوست و آشنا . باورم نمیشه که اجرای احکام خبر نداشته باشه ، پرونده توی دادستانی در حال بررسی باشه و …. ولی بچه من به طرف سرنوشت نامعلومش راهی شده باشه .

به کارگردانم زنگ زدم . امشب برای اولین در تمام عمرم سر اجرا نمیرم . نمیتونم . درست همون لحظه ای که باید اجرا کنم ، بچه م توی زندان رجایی شهر داره نفس میکشه . ببخشید که نمیتونم .

————————————–

سحر زنگ زد . از شدت گریه صداش بند اومده بود . گفت فریبمون داده ن . و من نتونستم از بهترین دوستم خداحافظی کنم .

—————————————

به زندان رجایی شهر زنگ زدم . یکی گوشی رو برداشت . گفت بله اینجاست . اسمش توی لیست ما هست . جیغ زدم و گفتم چیکار کنم . گفت فردا صبح بیا جنازه شو تحویل بگیر . باورم نمیشه این ساعت های سخت و تلخ حقیقت داشته باشه . یعنی هفت سال و نیم درد و رنج این بچه عزیز من اینطوری نقطه پایانش گذاشته میشه ؟

======================

الان همه بار روی دوش خانواده سربندی است . اونان که تصمیم میگیره . فقط اونا .

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

گفت‌و‌گو‌ها

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

پاسخی بگذارید

كمك مالى خود را براى ما ارسال داريد

طومار حمايت از زندانيان سياسي, لطفا امضا كنيد

ما را در تویتر دنبال کنید!

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

آرشیو ماهانه

مدیران وبلاگ

