//
هم‌اکنون می‌خوانید...
وبلاگ

صدای حمید نوید زندانی گمنام محکوم به اعدام در سیاه چالها و قتل گاهای رژِیم خونخوار اسلامی باشیم

طبق اخبار موثقی که از زندان اوین به کمپین حمایت از زندانیان بیمار (محروم از دارو و درمان) و کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی رسیده است در حال حاضر حمید نوید از سال ١٣٨٩ تا به حال در زندان به سر می برد و در حال حاضر در بند ٣٥٠ می باشد.
وی گوشهایش به دلیل شکنجه های بسیار شدید درزمان بازداشت و همچنین زندان سنگین شده است و با کمتر کسی درزندان همکلام می باشد.
همچنین حمید نوید (مشکوک به سرطان غدد لنفاوی) نیز می باشد، تنها اطلاعات به دست آمده از وی این است که وی نظامی بوده است و به دلیل دیدارهایی که درسفرش به سوریه داشته دستگیر شده است و اکنون حکم اعدام دارد.
دیگر زندانیان درباره گذشته وی اطلاعاتی ندارند تنها تاثیرات بازجویی و شکنجه دربدن وی به جای مانده است.
کمپین حمایت از زندانیان بیمار (محروم از دارو و درمان) و کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در صدد راه حلی برای کسب اطلا عات بیشتر از وضعیت این زندانی محکوم به اعدام می باشد.
همچنین نسبت به وضعیت جسمی وی در زندان و فشارهای روحی وارد شده بر وی خواستار لغو حکم اعدام وی و آزادی هر چه سریعتر وی و دیگر زندانیان سیاسی در بند می باشد.
برای نجات جان وی و بازگشتش به آغوش خانواده مخصوصا فزرندانش و آزادی تمامی زندانیان سیاسی با هر نوع عقیده فکری متحدانه بکوشیم.
941281_617357681655122_91713492_n

گفتگو

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

بیان دیدگاه

كمك مالى خود را براى ما ارسال داريد

طومار حمايت از زندانيان سياسي, لطفا امضا كنيد

آرشیو ماهانه

مدیران وبلاگ